2017. április 20., csütörtök

Április szeszélye

Nem terveztem a mai bejegyzést, de egy rövid írást a természet szeszélye kikényszerít belőlem. Egy szép tavaszi hónap, kellemes napok, virágzó fák, zsongó természet után az április megint meghozta a "fekete levest". Múlt héten még gyümölcsfáimat fotóztam, ma pedig hófúvásban, mínuszokban vacoghattam.

Néhány múlt heti kép saját kertemből barack, körte, alma, cseresznye és szilvavirágokkal...















                                                 


2017. április 20. Hófúvás, 30 cm hó, - 2 fok Városlődnél


Méteres hófúvás az út mellett

Kislőd hó alatt április 20-án délben


Zircre nem tudtam feljutni és ezt a majorba vezető utat sem mertem megkockáztatni...
Remélem hamarosan már nem "téli" képekkel jelentkezhetek....


Másnap.....


Egy virágzó repcetábla

A tegnapi táj


Bükkös

"Április végi" bakonyi hangulat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése